Pesanan MP

setiap pagi sedekahkan al-fatihah kepada kedua ibu bapamu (tak kira masih hidup atau telah tiada)nescaya pintu rezekimu akan terbuka buat kamu. Berdasarkan Hadith Nabi : Tidak akan terputus rezeki seseorang selagi dia tidak meninggalkan doa kepada kedua orang tua nya dalam sehari.

Permulaan.. . .. .

Mar 29, 2009

Alhamdulillah.......
dengan izin-Nya dapat aku menulis di ruangan maya ini,
dengan penuh bebas, tiada siapa halang
Aku kau dia atau kamu!.. ah.. lupakan saja.. siapakah kau?

Aku mahu jadi diri ku sendiri,
tanpa acuan dari kamu,
aku tak perlu kamu.. sentiasa ada kamu..
tidak!!.. tiada seorang pon yang mahu begitu.. kecuali kamu...

Mengapa permulaan begini?
ah, biarkan saja... kamu berlalu tanpa kata,
Aku tidak kisah apa orang berkata,
janji aku hidup bahagia... Dunia aku!

MP

0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP