Pesanan MP

setiap pagi sedekahkan al-fatihah kepada kedua ibu bapamu (tak kira masih hidup atau telah tiada)nescaya pintu rezekimu akan terbuka buat kamu. Berdasarkan Hadith Nabi : Tidak akan terputus rezeki seseorang selagi dia tidak meninggalkan doa kepada kedua orang tua nya dalam sehari.

#27 GOSIP

Nov 23, 2009

Tak sama kah dengan mengumpat?

Cumanya kamu aku dia tak sedar,
Tersalah cakap tersalah dengar...
Orang lihat pudar..
Sepudar pandangan yang melihat akan diri kamu...


Dengan pantas kamu menilai,
Oh! dia tidak bagus,cerdik lagi pandai,
Mereka mengadili kamu.. mengadili semua..
Tidak mendengar guruh di langit,
Semut berlata boleh kau dengar..
Aku bosan, benci, meluat dengan helah kamu,
Seakan dendam terhadap aku..

Luahkan saja wahai perempuan!
Apa yang kamu mahu?
Berfitnah bukan ladang kau menyumur,
Jangan tambahkan dosamu untuk aku..
Aku tidak mahu kau ke neraka,
Jalan yang dipilih.. berlainan arahnya...

0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP